Thursday, November 25, 2010

NOTHING

  Hari nie....aku boring yang teramat boring.....bila on9....tgk jea kat frenz request....aku nampak dia add aku...first yg aku rasa.. pelik and gembira....and then aku rasa...aku tak patut approve dia..sbb aku nak berubah... dan aku juga tak mungkin akn bersama dia kembali....Perasaan tu dah hilang...lip suruh aku block dia...tapi aku tak sampai hati..sebab time aku hantar messaje hari tu time mintak putus aku ckp..hope kita dpt jadi kawan... patut kea aku approve dia...boleh kea aku jadi kawan dia?......

  Aku rasa tak mungkn sebab aku masih lagi sakit hati dgn dia..huhu...apa yang patut aku buat....haish.. aku sepatut nya tak fikir pasal dia lagi...no more him..tp tu la..degil....sorry lip su tak dpt nak block...dia..huhu..
i'm sorry huhuhu..ok lupa kan pasal dia...Razliff adalah bakal penganti dia dalam hidup aku....dia terima aku seadanya..even aku bagi tahu..rahsia aku..rahsia yang aku simpan dari ehsan dan ex aku sebelum nie...aku takut diaorg tak leh terima...tapi dgn dia..aku berani kan diri bagi tahu kat dia...nak tau reaksi dia.. dia ketawa hehe dia igt rahsia penting sgt...sampai aku cakap aku rasa rendah diri an..hehe..thanks lip sebab terima su...

  Aku tak sabar nak tunggu January nanti dimana aku dan dia akan bersama...dan hope sangat keputusan aku tak salah...aku harap ini adalah yang terakhir...harap sangat hehe....Aku tak kisah kawan2 nak cakap apa..
yang penting aku happy...tapi tu laa...aku ne segan sangat dan jenis yang susah nak cakap kalau depan2 haish.. tapi tak pee..aku akn berubah demi dia...Aku harap aku lebih kuat sabar dan tak penting kan diri..... Aku akan berubah demi dia...Ralip banyak sabar dgn kerenah aku...hehe...kerenah yang ntah pape bagi tempoh lama2 suruh dia tunggu...dia sabar..tu yang aku suka dia tu...and u know what? aku dah mula jatuh cinta dengan dia...ngee..

    I'm fall in love...aku harap sangat yang dia akan bawa berbincang sekiran nya ada salah faham atau masalah huhu...aku tak nak jadi mcm dulu..aku di biar kan tanpa sebarang kata2 dan aku jea yang terhegeh2 nak selesaikan masalah nie huhuhu...but dia...haish ntah la no komen huhu...
mungkin aku salah dan penting kan diri..but i also have feeling k...if someone make me hurt..he or she will be delete in my life.. even they are my frenz huhuhu...aku pun macam manusia biasa..yang inginkan perhatian dan kasih sayang dari seseorg yang bernama kekasih...Ralip su nak ucap thanks sebab sangup tunggu su...thanks sgt2...su janji su akan jaga elok2 hubungan kita...sebab su kalau dah sayang seorg tu...su akan lupakan dunia sekeliling...su juga harap hubungan kita kekal selama-lama nya...

  Su tak nak nanti janji tinggal janji...su tau lip tak macam tu...dan su bersyukur sangat...lip jumpa su time lip nak berubah..ilysm <3...takdir menetukan segalanya...insyallah sekiranya kita ada jodoh..kita akan bersama...
kta hanya boleh sabar menanti..dan jalani liku-liku kehidupan dengan tabah dan sabar..

                                                                                                                               (PINKY)

No comments:

Post a Comment